Sediu Central

Specialist IT HelpDesk
Specialiștii IT Lensa asigură suportul tehnic pentru toți colegii, garantând funcționarea optimă a echipamentelor și sistemelor informatice. Ei gestionează procesele digitale interne, dezvoltă soluții care simplifică activitatea zilnică și contribuie la îmbunătățirea continuă a experienței tehnologice în companie.

Customer Support
Echipa noastră de Customer Care răspunde cu promptitudine și profesionalism tuturor solicitărilor, fie că acestea vin în scris (e-mail, chat, Facebook, Instagram) sau la telefon.
Colegii noștri oferă informații detaliate, consiliere personalizată și se asigură că fiecare experiență cu Lensa este una plăcută și memorabilă.

Buyer
Colegii se ocupă de selecția și achiziția produselor care ajung în magazinele și pe site-ul nostru.
Ei colaborează cu furnizori și parteneri de top, analizează tendințele pieței și se asigură că portofoliul Lensa oferă produse de calitate, mereu actuale și potrivite nevoilor clienților.